< سکوت نکن.. :: ...رشحات

...رشحات

...رشحات القلم

...رشحات

...رشحات القلم

سکوت نکن..

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۱۱ ب.ظ

بسم رب

 

حتی اگر بامن حرفی نداری، باز هم با من حرف بزن..

مثلا بگو: چه خبر؟ تا من از چیزهایی که تو از آن ها خبر نداری برایت بگویم..

از روزهایی بگویم که تو نبودی...

از دردهایی بگویم که تنهایی کشیدم...

حتی اگر هم برایت مهم نبود باز هم بگو : واقعا؟

تا چانه ام گرم شود و شاید آن بین ها خسته شوم..

هیچ وقت در مقابل من سکوت نکن..

من از سکوت واهمه دارم...

سکوت اصلا علامت رضایت نیست...

من هرچه سکوت دیدم، همان رفتن بود....

 

 

  • مجنونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی