< تو قشنگ ترین شعر عالمی :: ...رشحات

...رشحات

...رشحات القلم

...رشحات

...رشحات القلم

تو قشنگ ترین شعر عالمی

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۰۱ ق.ظ

بسم رب

.

دوست دارم لحظه های باهم بودنمون تموم نشه..

اینکه قلبم توی آغوش تو بزنه..

هرچی بیشترنگاهت می کنم، بیشتر می فهمم؛ چشم من برای دیدن اون حجم از زیبایی و خوبی که توی وجودته کمه...

قلبم برای دوست داشتنت کافی نیست و باید همه وجودم پر از عشق به تو باشه..

 

انقدر که این روزا خودخواهی رو با عشق اشتباه میگیرن، گاهی اوقات میگم نکنه بخاطر اینکه باهام خوبی و بخاطر خودمه که دوستت دارم ..

اما راستش اگر روزی نبودم، می خوام که همه دنیا برای تو باشه و برای تو بزنه..

کاش می شد شادی های عالم رو یه جاجمع کنم و تا ابد مالکش خودت باشی..

خنده های از ته دلت قطع نشه و زندگیت پر از عشق و ایمان و سلامتی باشه..

 

عزیزِجونم؛ علی جانم..

توی دنیایی که آدما می تونن هر چیزی بشن، تو خوب و پاک و زیبا بمون مهربون من...

ومن در مقابل تویی که معنای زندگی هستی، شکست خورده عالمم ..

ای از همه من های من بهتر،  منِ تو..

 

  • مجنونه

نظرات (۲)

باورت میشود؟
همه زندگیم ...
وابسته به دوحرف است!
تــــو . . .

 

دوست دارم به قدر ستاره های کهکشون ❤❤❤

  • مجنونه ی تو
  • نگهم کردی و تعبیر شده آن خوابم..
    من تو را بیشتر از جان خودم می خواهم❤

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی