< خواب :: ...رشحات

...رشحات

...رشحات القلم

...رشحات

...رشحات القلم

خواب

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۴ ق.ظ

حالتی که قراره به جسممون آرامش بده

خستگی های روز رو بشوره  ببره

 

"خواب"

 

 

حالتی برای رفع دلتنگی

دیدنِ لحظه هایی که مطابق با واقع نیست اما کاش بود

 

جدیدا اما داره مثل شکنجه میشه

می خوابی و تصورت اینه که یکی از دوحالت بالا رخ میده

تصویرهایی رو می بینی که می خوای هیچوقت اتفاق نیفتن..

 

رفتی و یه نامه گذاشتی اما نه میتونم بخونمش نه هرچی می گردم پیدات می کنم

می پرم از خواب

.

سال ها گذشته..میبینمت که موهات سفید شده و تنهایی

می پرم از خواب

.

تلفن زنگ میخوره، می خوام که بردارم اما هر چی میدوم بهش نمی رسم.. خواهرم برمیداره.. بی هیچ حرفی پیامت رو می نویسه رو کاغذ .. قطع می کنه.. دکمه تکرار تماس رو میزنم اما نمی گیره... برگه رو میگیرم  نوشته هارو می بینم و می خوام بخونمش اما نمی تونم .. می پرسم چی گفت اما انگار نمیتونه حرف بزنه.. بقیه هم نمی تونن..بدون هیچ حالتی توی صورتشون فقط نگام می کنن.. فضا تاریک میشه.. دوباره تصویرها میان و میرن..

می خوام بیدار شم اما نمی تونم..

خوابم پر از "نتونستن" شده.. همه ادات نفی توش صرف میشن..

به هر جون کندنی هست بیدار میشم..

 

خداروشکر صبح شده..

نمیخوابم.. دیگه  نمی تونم تحمل کنم..

 

  • مجنونه

نظرات (۹)

سلام؛ خوبید الان ؟# 

سلام

خوبم.ممنون

شما خوبید؟

حال ما بی تو خراب است ... تو بی ما چگونه ای؟! 

در حال تجدید خاطراتم

یکجور زنده مانی..

من برام تجدید خاطرات کفایت نکرد... 

کفایت نمی کنه..

اگر عادت نکنم به این حالتی که الان توشیم..که دورادور در ارتباطیم،

مجبورم تصاویر خوب رو از خودم بسازم..

همون چیزی که بهش میگیم آرزو

و با تصور و امید به اونها این مدت رو طی کنم..

 

و نه میشه و نه می خوام عادت کنم به این حالت..

امیدوارم شمام عادت نکنید..

که شرایط همینطور نمونه..
 

من امید دارم اینطور نمی مونه ... روزای خوب میان 

الان عین مسافرای اربعینی هستیم که پشت مرز موندن تا گذرنامه شون مهر بخوره ... مثل زائری که قصد کربلا کرده و برگشت رو برا خودش متصور نمیشه 

دائم تصور حرم داره 

پیشاپیش زیارت قبول :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی